מה קורה כשתשוקה, חזון ויצירתיות נפגשים בכפר קטן באיטליה ?

מה קורה כשתשוקה, חזון ויצירתיות נפגשים בכפר קטן באיטליה ?

מה קורה כשתשוקה, חזון ויצירתיות נפגשים בכפר קטן באיטליה ?

"לוקפה" הוקמה ע"י משפחה איטלקית שגרה בכפר קטן סמוך לאגם גרדה. תעשייה ויזמות הן בנשמתה, האב מייצר שמן זית ויין משובח (הייתה לנו הזכות לטעום אותו במסעדה ביתית, אחת הטובות שאכלנו בהן באיטליה).

הבן ג'ון לוקה, פיתח תשוקה לקפה, ומאחר ב- DNA שלו חלום הופכים למציאות – הקים את LUCAFFE, וחרט על דגלה את הערכים : חדשנות, איכות וקיימות.

החדשנות באה לידי ביטוי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר אתה עובדים – תנור קלייה גרמני שעובד בטכניקה של זריקת אויר חם. בנוסף, משתמשים במערכת sonar, שתפקידה לזהות את פולי הקפה הפגומים ולהוציאם מתהליך הייצור. LUCAFFE במונחים איטלקיים הנו מפעל תעשייתי בוטיק, אך הם בחרו להשתמש בטכנולוגיה של מפעלים גדולים ומובילים.

החדשנות בשילוב השובבות (שמאפיינת את הבעלים – ג'ון לוקה), באה לידי ביטוי במיתוג, שהוא בולט ושונה מכל שאר היצרניות – הוא צבעוני, ומשדר שמחה ושובבות.

האיכות באה לידי ביטוי בבחירה הקפדנית והאישית של ג'ון לורה של פולי הקפה, בתהליכי ההובלה למפעל, הקלייה וייצור הפודים. כל אחת מהתערובות שהם מציעים היא תולדה שך הרבה מאד מבחני טעימה עד שהגיעו לטעם המדויק, ובתהליכי הבקרה שעושים לאורך כל התהליך.

את הקיימות ניתן לראות בבחירת החומרים שהנם מתכלים, ידידותיים ובלתי מזהמים את הסביבה, בשונה מאחינו הקפסולות

אם יש לכם שאלות, אנחנו כאן בשבילכם :-)

אז שיהיה לכם יום מלא בתשוקה, חזון ויצירתיות

“דו-פחמות” מזה, ולמה זה משנה בכלל בקפה ?
סגולות הקפה – ד"ר יואב לוריה
סגור העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
סגור
סגור
קטגוריות